Κυριακή, 27 Μαΐου 2012

Λίπος Στην Κοιλιά - Τι Μπορούμε Να Κάνουμε;

Πόσος καιρός πέρασε! Χαθήκαμε... Ομολογώ πως νιώθω άσχημα γι' αυτό και σκέφτομαι τρόπους να επανορθώσω. Λίγο που δεν ασχολούμαι πια τόσες ώρες με το ιντερνέτ, λίγο που έχω μπλέξει με διάφορα, το αποτέλεσμα είναι γνωστό.

Σκέφτηκα να αναφερθώ σήμερα στο λίπος στην κοιλιά. Το μαζεμένο αυτό πάχος γύρω από τη μέση, κυρίως στους άντρες, που βασανίζει κόσμο και κοσμάκη και είναι το επίκεντρο των περισσότερων συζητήσεων σε ένα γυμναστήριο ή σε παρέες που έχουν ως κοινό θέμα το αδυνάτισμα και την άσκηση.

Αν δεν το ξέρετε, το λίπος  στην κοιλιά είναι προειδοποιητικό σημάδι προδιάθεσης για καρδιακά νοσήματα. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να τρομάζουμε, αλλά οι περισσότεροι ξέρουμε ότι οι άντρες έχουν μεγάλη διαφορά στη συχνότητα εμφάνισης εμφραγμάτων σχετικά με τις γυναίκες και το πάχος γύρω από τη μέση είναι ένας πολύ βασικός παράγοντας που το καθορίζει.

Το ερώτημα είναι… Τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό;

Η απάντηση είναι λίγο απογοητευτική. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να χάσουμε λίπος μόνο από την κοιλιά, όσο και αν λιώνουμε στους κοιλιακούς στο γυμναστήριο και όσο αν ψάχνουμε την ιδανική τροφή που θα μας δώσει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Τα λιποκύτταρα στο σώμα μας και ειδικότερα ο αριθμός και η πυκνότητα στο κάθε σημείο του σώματος μας, είναι καθορισμένα πολύ πριν γεννηθούμε. Είναι γραμμένο στο DNA μας, αν θα έχουμε τάση για πάχος και σε ποια σημεία. Αυτό το οφείλουμε στη μαμά και το μπαμπά μας αλλά και στην γιαγιά και τον παππού μας.

Το ευχάριστο είναι ότι μπορούμε να αλλάξουμε λίγο τα γεγραμμένα στο γενετικό μας κώδικα αν προσέξουμε τα πρώτα 4 χρόνια της ζωής μας. Αν ως μωρά, οι γονείς μας φρόντιζαν να μας κρατούν σε μια σχετικά λεπτή σωματική κατάσταση, τότε το πιθανότερο είναι να συνεχίσουμε να είμαστε έτσι και στην υπόλοιπη ζωή μας.

Αν λοιπόν κάνουμε χιλιάδες κοιλιακούς ή φάμε τόνους από συγκεκριμένες τροφές με σκοπό να χάσουμε λίπος μόνο από την κοιλιά, τότε ο κόπος μας είναι χαμένος. Το πιο πιθανό είναι να πετύχουμε το αποτέλεσμα αυτό, επειδή ασκηθήκαμε παραπάνω και κάναμε δίαιτα. Το ίδιο θα συνέβαινε όμως και αν κάναμε οποιαδήποτε άλλη άσκηση ή δίαιτα. Η αεροβική μάλιστα είναι ό,τι καλύτερο για να κάψει κανείς λίπος.

Βέβαια, οφείλω να ομολογήσω ότι οι πολλοί κοιλιακοί δίνουν μια καλύτερη εικόνα στο σώμα μας και τονώνουν τη στάση μας, δίνοντας έτσι την εντύπωση ότι χάσαμε τόπικά λίπος από την κοιλία. Καλό είναι και αυτό, αλλά να θυμόσαστε ότι το θέμα είναι καθαρά οπτικό. Δεν μας χαλάει βέβαια, απλά καλό είναι να ξέρουμε τι συμβαίνει.

Όσα έγραψα, καθώς και άλλες πληροφορίες μπορείτε να τα βρείτε στο παρακάτω άρθρο:


Αν θέλετε μπορείτε να δείτε μερικές ενδιαφέρουσες ασκησούλες στο βιντεάκι που παραθέτω, αν και για να είμαι ειλικρινής περισσότερο σας το βάζω για να χαζέψετε τις κοπελίτσες. Αν κοιτάζει το κορίτσι σας, πείτε ότι σας αρέσει ο Μουτσινάς. Πιάνει. Πιστέψτε με. Ιδιαίτερα αν πείτε ότι ο τύπος έχει χιούμορ! (Αστειεύομαι... Μια χαρά ειναι).


Το καλό είναι ότι ξεκινάει σιγά σιγά η καλοκαιρινή ζέστη και το παιχνίδι στη παραλία είναι κάτι που περιμένουμε οι περισσότεροι πως και πως. Ας αφήσουμε λοιπόν την άσκηση να κάνει τη δουλειά της και ας αγχωθούμε για το πόσο ζεστό ή κρύο θα είναι το νερό της θάλασσας! Καλή συνέχεια!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου