Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Κατάλογος IKEA 2011

Στην κεντρική σελίδα του IKEA.gr οι υπέυθυνοι του website υποστηρίζουν ότι "το σπίτι μας είναι το πιο σημαντικό μέρος του κόσμου" και όχι μόνο δεν θα διαφωνήσω αλλά με βάση τα Top 10 των αναζητήσεων στο google, οι λέξεις "ikea katalogos" βρίσκονται στην δέκατη θέση των ταχύτερα αυξανόμενων αναζητήσεων για το 2010.

Βρήκα λοιπόν κι εγώ την ευκαιρία να σερφάρω λίγο στο on-line ΙΚΕΑ και να πάρω μια ιδέα (για πρώτη μου φόρα) σχετικά με τα προϊόντα, τις τιμές και τα καταστήματα στην Ελλάδα που μπορεί να βρίσκονται κοντά στην πόλη μου.
Δυστυχώς οι υπάρχουσες επιλογές περιορίζονται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Γιάννενα και με το κόστος της βενζίνης σήμερα η συνήθεια παλαιότερων εποχών να συνδυάζει κανείς εκδρομή και ψώνια μαζί μάλλον δεν αποτελεί πια και τόσο ενδιαφέρουσα ιδέα.

Έτσι λοιπόν αποφάσισα να παραθέσω τους τρεις διαθέσιμους καταλόγους ΙΚΕΑ αυτή τη στιγμή και να μην ασχοληθώ περισσότερο μαζί του λόγω χιλιομετρικών περιορισμών. Νομίζω πρέπει να ετοιμάσω κάποια μελλοντική ανάρτηση σχετικά με το Praktiker που είναι και δίπλα μου, ώστε να μην... κάνω όρεξη χωρίς λόγο βρε παιδί μου!

ΙΚΕΑ Κατάλογος 2011
ΙΚΕΑ Κατάλογος - Καλοκαίρι 2011
IKEA Κατάλογος - Κουζίνα 2011
Εγώ μάλλον θα ρίξω άλλη μια ματιά στον καλοκαιρινό κατάλογο! Μιας και καλυτερεύει και ο καιρός...


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου